Δευτέρα 4 Αυγούστου 2014

σχεδόν έτοιμο το κουλουράκι !

Γεια σας ,

Έχω πολύ άγχος και μια γλυκιά αγωνία γιατί όπως καταλαβαίνετε είμαι στα σκαριά του blog μου. Η δημιουργία του με ζουζούναγε αρκετό καιρό τώρα, χτες όμως μετά από σεργιάνισμα σε πολλά εξαιρετικά blog είπα να κάνω κι εγώ το βήμα, έτσι ψήθηκε το'' κουλουράκι βανίλιας''!

Γιατί ''κουλουράκι βανίλιας'';;!

 γιατί μ'ένα κουλουράκι τα πάντα γίνονται καλύτερα!!!! και ''βανίλια'' γιατί είναι ένα άρωμα και μια γεύση που αγαπάμε πολύ, ακόμα και η γάτα μας  λέγεται Βανίλια ή ''σατράπης του σπιτιού''!!!! 

Πολλές φορές θα αναφέρεται εδώ και το αγόρι του σπιτιού, ο Αλέξανδρος, ο πρώτος κριτής και επίσημος δοκιμαστής όλων αυτών που φτιάχνω και τεχνική υποστήριξη του blog μέχρι να τα καταφέρω μόνη μου!

Αυτά για τώρα, γιατί έχω και μια μαρμελάδα βερίκοκο που περιμένει να μπει σε βαζάκια, γι'αυτήν θα μιλήσουμε  μια άλλη φορά.

φιλιά




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.